Fantasilöst filosoferande

Jag är tom. Hur mycket jag än försöker så kan jag inte framkalla en fantasi som inte finns. Det brukar oftast fungera på något sätt, men idag tycks livet stå still på ett högst skrämmande vis. Det är som att min hjärna vägrar att samarbeta med fingrarna som utan problem hade orkat skriva en hel roman. Jag funderar på om det finns något effektivt sätt till att få tillbaka fantasi och livsglädje på (om jag någonsin innehavt något av detta). Det finns nog inga genvägar. Antingen känns saker, eller också inte. Idag känns det definitvit inte. Vad det beror på kan jag dessvärre inte sätta fingret på i nuläget. Ytterligare en nöt i mitt liv som nötallergiker.
 

Och du; Försvinn ur mitt liv nu. Snälla, påminn mig aldrig om din existens igen! Jag ogillar dig så sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah, du är verkligen klockren, Elin..! ;D

2008-01-12 @ 21:48:48
URL: http://alittlebitofme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0