Jag finner inga ord.

Det är inte mycket som förvånar mig längre. Det finns tydligen inga gränser för hur skruvade och dumma saker kan vara. Jag tror dock att detta tar priset i det skummaste jag någonsin hört, eller åtminstone i närheten. Inte minst med tanke på att en av dessa låtar verkar vara riktad till mig och O1. Jag menar "Elin och Jessika", man kan tro att detta är nog, men så är icke fallet. Även miffo 1 och miffo 2 nämns i texten (som jag förövrigt rekommenderar eder alla att lyssna på). Mycket underhållande!

Jimmy Böljas myspace

"Elin och Jessica brukar vara på stan och vara coolast ikväll!"


Kommentarer
Postat av: emelie

haha ojoj vilket fan ni har hörrni;)

2008-01-05 @ 18:12:05
URL: http://msguldlock.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0