Jueves

Godkväll. Det regnar ute och jag hatar regn. Det är sant, jag fullkomligt avskyr det. Utan regn vore jorden en bättre plats att leva på. Hur ska mitt hår kunna gå till skolan imorgon efter att ha blivit dränkt både en och två gånger? Nej, jag säger då det.

Liksom de flesta andra veckor har även denna ett slut. Även fast det kan vara svårt att förstå så har snart en vecka på den nya terminen gått. Nu återstår bara tjugotusen veckor till, något som antagligen inte kommer att gå helt smärtfritt. Men för att se det hela positivt så är det snart helg och den är till för att utnyttjas på bästa sätt. Fredagskvällen kommer att spenderas hemma hos N tillsammans med trevligt sällskap. Jag både hoppas och tror att det kommer att bli riktigt hajp. Faktum är att jag inte kan se oss misslyckas!

Jag kan fortfarande inte förstå att jag kunde ta så fel. Det är nog det som är mest otäckt, att jag verkligen trodde att du var. Nu när saker och ting blev som de blev så finns det inte längre så mycket att fundera på. Frågan är bara; hur ska jag kunna lita på folk i fortsättningen? Jag hoppas att du var ett original.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0